Dag 8 - 3 mei - Reisverslag uit Park City, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu Dag 8 - 3 mei - Reisverslag uit Park City, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu

Dag 8 - 3 mei

Door: Nathalie

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Park City

Afgelopen nacht hebben we dus in een hostel geslapen; een klein huisje met een gedeelde badkamer, keuken en woonkamer. Even wennen dat er ook andere mensen rondliepen maar niet heel erg.
Om 07:45 hadden we de sleutels al ingeleverd en waren we op weg. Via de I-70 reden we naar Green River voor een ontzettend lekker ontbijt. We namen eerst wel de verkeerde afslag (de 175 ipv 157) waardoor we een kort stukje over een onverhard grindpad reden. Voorzichtig gekeerd en verder over de snelweg. Toen we in Heber City een Wallmart zagen, twijfelden we geen moment en gingen we even snel boodschappen doen (zo'n heerlijke winkel!).

Daarna reden we richting Salt Lake City maar omdat de Interstate zo vreselijk saai was, besloten we een andere route te rijden ergens rondom Oakley te overnachten. Net voor Provo zijn we gestopt voor een drankje, lunch hoefde niet omdat het ontbijt zo gigantisch was. Daarna een tankstation opgezocht en bij de Smiths wat laatste boodschappen gedaan (water, bier en wijn; de 3 eerste levensbehoeften deze dagen).

Naar Oakly reden we ook weer even verkeerd, maar dat was geen straf want het was een mooie omgeving.
Uiteindelijk bleek er geen hotel in deze buurt te zijn dus reden we maar door naar Park City (Olympisch dorp 2002). Daar bleken we alleen nog te kunnen kiezen tussen duur, erg duur en schrikbarend duur. De overnachting was prijzig, de duurste tot. U toe, maar wat was het het waard! Een appartement met 3 slaapkamer, 2 badkamers (1 met bad), woonkamer, keuken en wasmachine/droger. Dat betekende dus een kamer voor mijzelf (yes yes) en de grootste kamer voor de neven.
Na een rit van 275 Miles een welkome verrassing. Even snel opgefrist en een drankje gedaan en toen met de gratis pendelbus naar het dorp gereden en op Main Street gegeten bij The Eating Establishment.
Uiteindelijk nog 2 wassen gedraaid en heerlijk geslapen (ik dan, Cor was gebroken, hij miste de warmte van zijn broer :-)

• 05 Mei 2014 - 10:54

Hannie:

Hello bikers and drivers,
    Hier ons koude kikkerlandje is een klein wondertje geschied. Vandaag kreeg ik twee meldingen van twee reisverslagen van de " Millermotorclub" . Tara...
    Door mij aan te melden op mijn laptop in plaats van steeds op mijn tablet is het dan toch gelukt. He he eindelijk. Theo heeft wel besloten om niet mee te gaan op de volgende trip want hij denkt dat hij dan niet zo ver komt. Want hij ziet namelijk elk vogeltje vliegen.
    Wel fijn dat de was weer schoon en droog is. Dat is dan toch maar weer een voordeel van een duur appartement. Alles heeft zijn voor en tegen.
    Groetjes Hannie

• 05 Mei 2014 - 18:41

Trudy:

Hallo Luitjes, het gaat goed hé.
    Leuk boodschappen in zo'n grote warenhuis.