Dag 18 - 13 mei - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu Dag 18 - 13 mei - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu

Dag 18 - 13 mei

Door: Nathalie

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

Drie keer scheepsrecht, ook vandaag had de wekker kuren, hij bleek de tijdzone niet automatisch veranderd te zijn..om 06.00 werden we dus al wakke in plaats van 07.00..gelukkig konden we allemaal nog een uurtje meepakken zodat we vrij uitgerust op konden staan. Behalve ik dan, want ik had een onrustige nacht met een Mexicaan in de kamer en lichtjes in mijn deken (don't ask).

Tijdens het prima ontbijt hebben we de inhoud van de dag besproken. We wilden een helicoptervlucht boven de North Rim doen, maar die was helaas niet meer beschikbaar. Op internet gezocht naar alternatieven en uiteindelijk een tocht voor de 15e geboekt!!

Vervolgens zijn we met zn allen in de auto gestapt en een bezoek gebracht aan Meteor Crater, de enige geconserveerde krater ter wereld. Gigantisch groot, haast niet te bevatten. We maakten gebruik van de guided tour van Eduardo, in 1 woord geweldig. Die man kon fantastisch vertellen en zweepte de hele groep op, zodat we de koude, snijdende wind op de koop toe namen.

Na een paar uur daar vertoeft te hebben, zijn we op specifiek verzoek van Miklos naar een Mall gegaan (yeah!). Ik heb met volle teugen genoten en fleurde helemaal op. Er was zowaar een hele winkel met NFL-stuff, helaas niet voor alle boodschappen geslaagd dus moeten we bij San Francisco/ LA nog een keer naar mall, zoooo vervelend :-)
Leuk verhaal; de cassiere bij de NFL shop bleek in de kerstaflevering van All You Need Is Love te hebben gezeten. gezellig met haar gekletst en zelfs de foto met Robert ten Brink gezien!!

Na ook nog glutenvrije boodschappen bij de Safeway te hebben gedaan, waren de mannen zo vriendelijk om voor en met mij naar de Barnes and Nobles te gaan. Bij deze mega boekenwinkel heb ik nog flink mijn slag geslagen terwijl de mannen aan de koffie bij de Starbucks gingen, geheel vrijwillig!! Het feit dat ze daar Cheesecake Factory producten hadden, had daar vast mee te maken...

We zijn de laatste uren voor zonsondergang lekker op het balkon gaan zitten, pilsje en wat knabbels en van het zonnetje genoten. Om 19.00 zijn we naar de Italiaan om de hoek gegaan, die zowaar bijna de hele menukaart met glutenvrij eten had. We hopen nog vaker Picazzo's Organic Italian Kitchen tegen te komen, Cor kon zelfs een desert nemen! En ook voor de glutenliefhebbers was het prima dineren!

Morgen stappen we weer op de motoren en gaan we naar Kingman, ook een icoon van de Route 66!

• 14 Mei 2014 - 09:06

Angela:

Cor wat zal je gesmuld hebben, gewoon kiezen uit de menukaart zonder uitzonderingen GEWELDIG

Nathalie de mannen verwennen je, met al die bezoeken aan de Mall en de bookstore. Pet je af

Geniet van jullie verdere dagen

• 14 Mei 2014 - 09:49

Erna Beekman:

Nathaliie,

Je begrijpt, we zijn erg nieuwgeirig hier bij het LC! Mexicaan in je bed........ graag 1 tipje vd sluiter!
    Genier van die helikoptervlucht, lijkt me awsome!

• 14 Mei 2014 - 10:28

Hannie:

Goodmorning MMC.
    Jullie genieten echt van een dag rust lees ik. Daar waren jullie wel aan toe. En wat bof jij Nathalie dat Miklòs naar de Mall moest. Super zeg. Toch lief hè van je neef. Heeft hij wel zijn telefoon weer meegenomen vanuit alle gebouwen waar jullie zijn geweest? :-)
    Gewoon vast binden met zo'n flexibel touwtje aan zijn broek zodat als hij het op tafel laat liggen het automatisch met hem schiet.
    Genieten maar morgen met de heli vlucht.
    Groetjes Hannie

• 14 Mei 2014 - 15:56

Trudy:

Wat heerlijk Cor dat je kon kiezen wat je wilde eten en vooral een toetje.
    Over de Mexicaan horen we wel als jullie thuis zijn, wel spannend hoor.
    Geniet van de helivlucht.
    Tot schrijfs Trudy

• 16 Mei 2014 - 10:04

Joke Duits-Sprangers:

Even een berichtje voor Miklos en Andros.
    Oma vroeg zich gister af hoe het met jullie gaat. Ik vertelde haar dat ik jullie volg via de computer en dat alles goed gaat. Oma was weer gerust en jullie krijgen de hartelijke groetjes van haar en van ons.
    Ton en Joke