Dag 4 - 29 april - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu Dag 4 - 29 april - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu

Dag 4 - 29 april

Door: Nathalie

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag stond een hele dag Vegas op het programma, dus de motoren bleven in de parkeergarage staan. We gingen ontbijten bij Magnolia's in ons hotel. Helaas voor Cor hadden ze daar geen yoghurt voor bij zijn muesli, gelukkig kon hij zijn eigen glutenvrijbrood besmeren met diverse jams.
Ns het ontbijt liepen we nog even het casino in waar Sjaak zowaar een $5,- chip vond. Met de roulettetafel had hij minder geluk, gegokt op zwart maar het werd rood.

Na kort overleg besloten we deze dag naar de Hooverdam te gaan en daarna een lokale Wallmart onveilig te maken. Maar voordat we de stad uitredden, maakten we eerst een bypass langs the Gold And Silver Pawn Shop. Bekend van tv, maar de dag ervoor had ik het geheime signaal gemist en was doorgereden (vond het al zo vreemd dat er gewezen werd naar rechts maar we uiteindelijk links afsloegen..).

Bij de Hooverdam konden we voor 2 tours kiezen, eentje die alleen de Powerplant aandeed, of ook 1 die door de Dam zelf ging. Wij kozen voor de laatste en dankzij Cor met zijn couponnen kregen we allemaal een gratis koelkastmagneet!!
De tour was leuk en leerzaam en de Dam is heel indrukwekkend.

Om 15.30 uur kwamen we bij de Wallmart aan. Eerst een kop koffie bij MacDonalds waar we de fout maakten om voor een Medium size te gaan...wat een megakop koffie!
Nu kun je mij rustig een dag in een supermarkt achterlaten, ik vermaak me kostelijk! Flink ingeslagen (bier, allerlei snoep van peanutbutter en glutenvrij spul). En vooral veel foto's gemaakt.
Daarna reden we terug naar het hotel om om 18.00 met de bus naar de Strip te gaan. Een paar haltes te vroeg uitgestapt waardoor we een mooi beeld kregen van het slechtere deel van de stad. De Strip is echt een must see als je in de stad bent. De prots, praal en kitsch geeft het een bepaalde sfeer die nergens anders te voelen is.

Bij de Venetian zij we naar binnen gegaan om op het Foodcourt een hapje te eten. Gelukkig ook glutenvrij, dus Cor was helemaal happy!
Daarna zijn we doorgelopen naar de Bellagio voor de watershow in de vijver. We hadden mooie plaatsen om te genieten van de show. Na nog een mok bij de Starbucks te hebben gehaald, pakten we de bus terug naar Freemont Street. Nog 1 pilsje gedaan om daarna naar de hotelkamer te gaan.

De dag van morgen brengt ons naar Zion National Park, benieuwd hoe Miklos' eerste motorrijtuig zal bevallen. Ik rijd namelijk een dagje mee in de SUV, even de polsen rust gunnen zodat ze er later weer tegen aan kunnen!!

• 01 Mei 2014 - 07:40

Biggi:

Hoi Nathalie,
    wat een heerlijke reis, zeg. Ik heb vanochtend even de rust genomen om de eerste 4 dagen in een keer te lezen. Geweldig! Je moet er achteraf een boek van maken. Veel plezier!
    Groetjes, Biggi

• 01 Mei 2014 - 18:40

Trudy:

ik hoop dat het goed is gegaan met Nathalie in de auto.
    Wel lekker voor Miklos om even een motor onder zijn kontje te hebben.
    Op naar dag vijf heb net gezien dat hij op de mail staat.
    Groetjes Trudy

• 01 Mei 2014 - 21:12

Hannie:

Hallo luitjes,
    Ik zie dat ik een beetje achter loop op jullie reisverhalen. Sorry voor dit ik had mij op de mailinglijst gezet maar heb niets door gekregen. Zeker iets niet goed gedaan. Ik ben blij dat Cor zijn glutenvrij spullen weer heeft aan kunnen vullen, want dat is prioriteit nummer 1.
    Wel jammer dat jullie niet als miljonairs naar huis komen. Maar een gratis koelkadtmagneetje is ook helemaal top.
    Tot de volgende keer
    Groetjes Hannie

• 01 Mei 2014 - 23:35

Anneke En Peter:

Het zal Sjaak niet zijn die een muntje (of chip) vind. Fantastisch!
    Veel geluk allemaal. Het is elke dag weer heerlijk om te lezen wat jullie allemaal doen.
    Groet Peter en Anneke