Minder-dan-1-maand-mijlpaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu Minder-dan-1-maand-mijlpaal - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MillerMotorClub - WaarBenJij.nu

Minder-dan-1-maand-mijlpaal

Door: Nathalie

31 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels hebben we nog minder dan 1 maand om de laatste voorbereidingen te treffen voor de grote reis!

Zo ronden we de laatste logistieke zaken één voor één af zodat we goed voorbereid op vakantie kunnen. ‘Werkoverleg’ wordt daarom regelmatig ingelast, zo ook afgelopen 26 maart. Ditmaal niet op HQ, maar in Café Biljart Carillon in Beverwijk, waar we onder het genot van een drankje een hoop zaken hebben kunnen aftikken.

Het Roadbook hebben we binnen (en al flink vertimmerd) en Cor en Sjaak zijn elke week een aantal dagen bezig om de uitgestippelde routes op de slaan op onze Garmin (navigatiesysteem), zodat we eenmaal terplekke zo min mogelijk hoeven te hannesen met kaarten.
Een zeer uitgebreide klus die nu al zijn vruchten op heeft geleverd (zo bleken een aantal routes zelfs nóg mooier te kunnen met kleine aanpassingen).

Ook een aantal hotels in de druk bezochte gebieden hebben we alvast gereserveerd zodat we zeker zijn van een slaapplek. En dat is maar goed ook, want zo blijkt dat we voor 2 achtereenvolgende overnachtingen in San Francisco eigenlijk al te laat zijn. Een ramp is het niet, want er zijn nog wel hotels beschikbaar, alleen zitten die iets verder van het centrum af.

Maar we zijn gelukkig wel verzekerd van een avondtour naar /in Alcatraz, lekker griezelig in het donker!!

Om alvast te wennen aan de lange dagen motorrijden, gaan we komend weekend op pad richting Duitsland. Met overnachting zodat we ook al een beetje kunnen wennen aan de (ochtend-) humeuren van elkaar.

En natuurlijk zijn we allemaal hartstikke trots op Cor dat hij zijn motorrijbewijs heeft behaald en de vakantie voor het grootste deel op de motor zal doorbrengen!! Hij haalt ons aardig in als het gaat om het aantal gemaakte kilometers dit jaar :-)

• 31 Maart 2014 - 17:22

Trudy:

Wat gezellig om ook jullie straks te kunnen volgen.
    Het wordt nu zeker aftellen.
    Ik denk dat de voorbereidingen ook al heel gezellig is.
    Groetjes van Trudy en Cor

• 31 Maart 2014 - 17:27

INGE SUROJO:

Waar in Duitsland gaan jullie overnachten? Als je een hotel zoekt in Berlijn heb ik een leuke: Hotel Am Zoo aan de Kurfürsterdamm.

• 31 Maart 2014 - 21:35

Henny Van Straalen-Reemer:

Helemaal leuk zoals jullie het omschrijven ik wil dit graag blijven volgen.
    In de Moezelstreek zijn leuke hotels speciaal voor motorrijders. en een mooie omgeving om te toeren.
    Geniet er lekker van, en onze bollenvelden staan alweer volop in de bloei.eerder dan verwacht.
    Mochten jullie het weekend erna weer op pad gaan zondag 13e zijn we thuis en zijn jullie weer welkom, voor een stop.
    Hou me op de hoogte van de toer.

Succes vrouw en mannen
    Henny IJsbrand

• 31 Maart 2014 - 22:55

Alma Kohler:

ha als ik het zo lees is het nu al spannend.leuk

• 01 April 2014 - 16:52

Nathalie:

@ Trudy en Cor; de voorbereidingen zijn een feest! Nu hopen dat we in Amerika ook een hoop lol hebben. We houden jullie in ieder geval op de hoogte :-)

@ Inge; zo ver in Duitsland gaan we niet rijden, we blijven aan de Westkant. Maar het hotel gaat op de lijst met 'places-to-go', je weet maar nooit wat de toekomst brengt ;-)

@ Henny en IJsbrand; ik zal het doorgeven! Een mooi ritje langs de bloemenvelden is nooit verkeerd!!
    Ik zal vragen of de laptop/tablet meekan naar Duitsland, kan ik in het hotel een update plaatsen :-)

@ Alma; het begint ECHT spannend te worden...haast niet te geloven dat het al die maanden en jaren van plannen nu zo dicht bij is...

• 02 April 2014 - 08:43

Wendie:

Geniet van de voorpret!!!